Νέοι όροι χρήσης στο Facebook (από 1/1/2015)

facebook

Από 1η Ιανουαρίου του 2015 εφαρμόζονται νέοι όροι χρήσης και πολιτικές στο Facebook. Αν και απέχουμε έναν μήνα πριν τις αλλαγές, μπορείτε από τώρα να διαβάσετε τους νέους όρους χρήσης των υπηρεσιών του Κοινωνικού Δικτύου, τη νέα πολιτική δεδομένων και τη νέα πολιτική για τα cookies τα οποία συλλέγει.

Για τους νέους όρους χρήσης των υπηρεσιών πατήστε ΕΔΩ
Για την νέα πολιτική δεδομένων πατήστε ΕΔΩ
Για την νέα πολιτική για τα cookies τα οποία συλλέγει πατήστε ΕΔΩ
Για την σελίδα με την οποία το Facebook ενημερώνει για τις επερχόμενες αλλαγές πατήστε ΕΔΩ
Η ομάδα του Facebook μας ενημερώνει μέσω της ανακοίνωσης για τις επερχόμενες αλλαγές πως αλλάζει ο τρόπος με τον οποίον το Κοινωνικό Δίκτυο συλλέγει και αξιοποιεί συγκεκριμένα δεδομένα των χρηστών, για παράδειγμα για βελτίωση των διαφημίσεων του, καθώς επίσης βελτιώνεται και ο έλεγχος των διαφημίσεων από τους χρήστες.
Όσον αφορά τα δεδομένα των χρηστών, ένα παράδειγμα το οποίο μοιράστηκε η ομάδα του Facebook είναι η αξιοποίηση των check-in για προτάσεις εστιατορίων στην περιοχή την οποία βρίσκεται ο χρήστης, ή για δημοσιεύσεις φίλων οι οποίοι βρίσκονται κοντά.
Στη συνέχεια, η ενημέρωση δίνει βαρύτητα στην προσπάθεια του Facebook για εκπαίδευση των χρηστών, όπως για παράδειγμα μέσω της σελίδας με τα βασικά για το απόρρητο καθώς και της επανεξέτασης των ρυθμίσεων απορρήτου.
Διαβάστε για τα βασικά για το απόρρητο πατώντας ΕΔΩ
Διαβάστε για την επανεξέταση των ρυθμίσεων απορρήτου πατώντας ΕΔΩ
Τέλος, αναφέρθηκε η νέα λειτουργία αγορών του δημοφιλέστερου Κοινωνικού Δικτύου η οποία δοκιμάζεται αυτή τη στιγμή, καθώς και ο τρόπος με τον οποίον οι χρήστες μπορούν να ελέγχουν τις διαφημίσεις οι οποίες τους εμφανίζονται.

Λειτουργία αγορών

Το Facebook ξεκίνησε τις δοκιμές μιας νέας call-to-action επιλογής με κάποιες μικρομεσαίες επιχειρήσεις εντός των ΗΠΑ. Πιο συγκεκριμένα, η επιλογή «Buy» επιτρέπει στις επιχειρήσεις να πωλούν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω των δημοσιεύσεων των σελίδων στην Αρχική Σελίδα και στις διαφημίσεις, χωρίς οι χρήστες να εγκαταλείπουν ούτε δευτερόλεπτο το Κοινωνικό Δίκτυο.

Οι χρήστες οι οποίοι βλέπουν την επιλογή «Buy» μπορούν να αγοράζουν τα προϊόντα δίνοντας τα απαραίτητα στοιχεία μαζί με τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας. Το Facebook υπόσχεται πως δε θα μοιραστεί τις πληροφορίες των χρηστών με τους διαφημιστές και πως οι χρήστες θα μπορούν να αποθηκεύουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας για μελλοντικές αγορές.

Αυτή τη στιγμή το Facebook δε χρεώνει τη δοκιμαστική λειτουργία στις επιχειρήσεις, όμως μελλοντικά μπορεί να δεσμεύσει τις επιχειρήσεις με ποσοστό από κάθε πώληση. Είναι σημαντικό να τονίσουμε πως και το Twitter δοκιμάζει αυτή τη στιγμή αντίστοιχη επιλογή στα tweets, οπότε το e-commerce οδεύει για τα καλά προς τα Social Media.

Έλεγχος διαφημίσεων

Το Facebook θέλοντας να δώσει περισσότερο έλεγχο στους χρήστες του σχετικά με τις διαφημίσεις τις οποίες προβάλλουν, ξεκινά σιγά σιγά να διαθέτει μια επιλογή η οποία θα τους εξηγεί το λόγο για τον οποίο προβάλλουν μια συγκεκριμένη διαφήμιση.

Η επιλογή θα ονομάζεται «Why am I seeing this?» και θα αποκαλύπτει κάποια από τα στοιχεία στόχευσης κοινού του διαφημιστή της. Στο παράδειγμα της παραπάνω εικόνας, ο χρήστης βλέπει τη συγκεκριμένη διαφήμιση λόγω του ότι η διαφήμιση στοχεύει χρήστες τους οποίους ενδιαφέρουν οι τηλεοράσεις και το Facebook έκρινε πως ο συγκεκριμένος χρήστης ανήκει σε αυτούς.

Μαθαίνοντας το λόγο που βλέπει τη διαφήμιση, ο χρήστης στη συνέχεια θα μπορεί να αποεπιλέξει το λόγο, αν δεν τον αντιπροσωπεύει. Στο παράδειγμα μας, να αποεπιλέξει ως ενδιαφέρον του για τις τηλεοράσεις και να μην ξανά δει μελλοντικά διαφημίσεις που στοχεύουν σε χρήστες οι οποίοι ενδιαφέρονται για τις τηλεοράσεις.

Τέλος, το Facebook θα ξεκινήσει να λαμβάνει υπόψιν τα ενδιαφέροντα του χρήστη βάσει των sites που επισκέπτεται και των εφαρμογών που χρησιμοποιεί. Αυτή τη στιγμή λαμβάνονται υπόψιν κυρίως τα likes που έχει κάνει σε σελίδες.

 

Πηγή: Saferinternet.gr